..... معقولة يا ناس


 

الكاتبة_ الشاعرة المتألقة إحسان صادق

🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀

** معقولة يا ناس **


أنا يوم ماقلت إن أنا بهواه

 تاه عقلي وسبت قلبي معاه

 معقولة يزود في عذابي

 أدوق الجرح وأقول عاشقاه

 يوماتي بفكر فيه

 وفي ليلي بسرح كده وياه

 تمر دقايق ويا ساعات

 وأنا قاعدة وحدي بستناه

 معقولة نسيني..؟؟ معقولة

 وأنا عمري ما كنت قاسية معاه

. وسقيته شهدي وحناني

 والروح تسبح وتدوب وياه

معقولة يجرح كده فيا

 وأنا اللي داويت جرحه

 وسكنته قلبي وعنيا

 معقولة ياناس؟؟ ردوا عليا

 أنا عشت  العمر مخدوعة

 مع واحد عمره ما شافني معاه

 أنا قلت إنه أنا 

 مفيش حاجة تفرقنا 

 واللي معايا يبقى معاه

 آه ياني ياقلبي ياعذابي

 آرتاح إزاي... 😪

 مش قادرة آقول

 إن أنا كارهاه


 بقلمي / إحسان صادق

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

الشاعر.. محمد دومو.. يكتب... لن يراها قلبي.

....لحظة استيعاب🌻